12 parasta näkemäämme paperikuppimallia
Kirjoittaja: Steffen Andersen · 15. helmikuun 2023
Limepackissa autamme monia eri asiakkaita paperimukien suunnittelussa. Meillä on asiakkaita ympäri Eurooppaa, joilla kaikilla on erilaisia ideoita tai tarpeita, ja tuloksena on innovatiivisia ja houkuttelevia malleja. Olemme tehneet yhteensä yli 3000 muotoilua, ja päätimme antaa sinulle tilannekuvan 12 parhaasta näkemästämme muotoilusta.
Tässä artikkelissa käydään läpi, mikä tekee näistä malleista ainutlaatuisia, ja hyödynnetään paperimukien tarjoamia mahdollisuuksia. Tämän artikkelin tarkoituksena on myös antaa sinulle inspiraatiota painettuja pakkauksiasi varten ja esittää ehdotuksia siitä, miten voit hyödyntää painettuja tuotteita tuotemerkkisi edistämiseksi.Painamme kaikki paperimukit CMYK-väreillä, joten mukit voidaan painaa niin monella värillä kuin asiakas haluaa ilman lisämaksua. Voit lukea lisää CMYK-väreistä täältä.
Pam Roastery
Pam Roastery etsi nykyaikaista designia, joka kuvastaa kahta toimintaa: kahvilaa ja taidegalleriaa. Tuloksena on piirros, jossa on kuuluisaa taidemaalari Dalia muistuttava mies kahvikuppi kädessään. Lisäksi Pam Roastery halusi kupin, josta heidän henkilökuntansa olisi helppo näyttää, mitä ylimääräistä kahviin on laitettu. Pam Roastery on myös lisännyt sosiaalisen median tilinsä, jotta asiakkaat tietäisivät, että he voivat aina löytää heidät verkosta ja tutustua heidän erikoistarjouksiinsa tai tapahtumiinsa. Pam halusi myös osoittaa tukensa ympäristölle ja valitsi siksi FSC-sertifioidut ja 100-prosenttisesti kasvipohjaiset paperimukit. Voit lukea lisää siitä, mitä FSC-sertifiointi tarkoittaa, täältä.ELLIOT – Coffee & Craft Beer
Elliot on ollut hyvin johdonmukainen brändäyksessään tilatessaan oransseilla kansilla varustettuja paperimukejaan. Paperimukeissa esitetään eri hahmoja, jotka pitelevät oranssikantisia kahvikuppeja. Viesti on selkeä: kuka ikinä oletkin, olet tervetullut kahville Elliotiin! Valkoisen logon, harmaan asiakkaiden kuvituksen ja mustan taustan välinen kontrasti tekee suunnittelusta johdonmukaisen ja omaperäisen, ja jokainen osa on hyvin integroitu.
Kaffe kareten
Kaffe Karetenilla on Århusissa pieni kahviauto, jolla he käyvät tapahtumissa myymässä kahviaan. Kupin kuvituksessa näkyy sekä pakettiauto, jossa he valmistavat kahvia, että heidän logonsa, joka edustaa kahvikuppia minimalistisella tavalla. He ovat myös merkinneet kuppiin, mistä he ensisijaisesti myyvät kahvia, jotta asiakkaat löytävät heidät aina. Kupin keskeltä löytyvät kaikki heidän vakiotietonsa, jos asiakkaat haluavat varata heidät tapahtumaan.Juste
JUSTE on yritys, jonka tavoitteena on myydä tuotteita suoraan tuottajilta kuluttajille reiluun hintaan. JUSTE-paperimukin muotoilu on täyskantinen, ja siinä näkyy maisema, jossa on eläviä ja luonnollisia värejä, sekä eläimiä maatilalta. Tämä muotoilu yhdistää asiakkaat tuottajiin ja osoittaa selvästi, että kulutetut tuotteet on tuotettu paikallisesti. Logon sijoitustapa on erittäin fiksu: se on sijoitettu keskelle ja eläimet on käännetty siihen päin, jotta mukia kädessään pitävät asiakkaat kehotetaan katsomaan logoa ja näkevät niiden verkkosivuston ja sosiaalisen median.BOGØ Sandwich
Bogo-voileipien muotoilu vastaa täydellisesti yrityksen arvoa – heidän tuotteensa ovat ”rakkaudella tehtyjä”. Omenat ovat sydämen muotoisia, mikä kuvastaa yrityksen intohimoa asiakkailleen valmistamaansa ruokaan. Pääväri on punainen, joka sopii täydellisesti rakkauteen ja intohimoon. Alareunassa on sosiaalisen median nimi ja kuvakkeet, jotka kannustavat asiakkaita seuraamaan suosikkikauppaansa verkossa. Yhdessä omenassa on kierrätysmerkki, joka osoittaa, että kupit pitäisi heittää roskiin eikä luontoon.Behag din smag
Behag din smag valitsi paperikupin muotoilun, joka herättää huomiota. Taustan väri on elävä oranssi, joka muodostaa kontrastin erittäin yksityiskohtaisen logon ja sosiaalisen median tietojen kanssa kupin vasemmassa reunassa. Taustalle on lisätty pieniä symboleja kaikista eri tuotteista, joita he tarjoavat kahvilassaan. Kuvituksissa ei ole voimakkaita valkoisia värejä, joiden ansiosta ne jäävät taustalle, mutta ne ovat selkeitä ja helposti havaittavissa, kun kupit on painettu.