← Takaisin blogiin
15 upeaa jäätelökuppimallia
Kirjoittaja: Erik Kristensen · 24. maaliskuun 2023
Jäätelökuppimme
Olemme jakaneet mallit kolmeen kategoriaan; tavallisiin, erityistaustalla varustettuihin ja luovempiin. Mallien suhteen ei ole olemassa oikeaa tai väärää. Johtopäätös, jonka voimme tehdä kupeista on se, että ne kaikki edustavat liiketoimintaa juuri odotetulla tavalla. Nyt riittää puhuminen! Kaivetaanpa esiin ensimmäinen luokka.Tavalliset jäätelökuppimallit
Kun viittaan näihin malleihin vakiomalleinamme, en tarkoita, että ne olisivat lainkaan perusmalleja, vaan viittaan siihen, että malliin sisältyy logo, joka on painettu kupin kummallekin puolelle. On järkevää, että tämä muotoilutapa on suosituin, sillä se täyttää tärkeimmän tavoitteen: asiakkaat ja potentiaaliset asiakkaat näkevät logosi ja yhdistävät sen tuotteeseen. Jäätelökupit valmistetaan valkoisesta pahvista, ja voit painattaa logon ja designin suoraan siihen. Yksi korostamisen arvoinen asia on se, että jäätelökuppeihin voidaan painaa taustaväri. Alla olevissa malleissa on otettu tämä huomioon ja löydetty taustaväri, joka joko edustaa heidän myymäläänsä tai on yksi keskeisistä väreistä heidän brändissään. Se on loistava tapa varmistaa, että asiakkaasi muistavat sinut kaikista tuotteistasi.




Jäätelökuppimallit erityisellä taustalla
Ensiksi se saattaa tuntua hieman naurettavalta, mutta efekteillä ja taustoilla on tärkeä rooli, kun luodaan upea kokemus ja yhtenäinen brändi. Taustalla voi olla kuvioita, haalistuvia värejä tai graafisia elementtejä/kuvia, jotka havainnollistavat jotakin logosi taustalla. Vaikka tausta on tässä osiossa keskiössä, suunniteltu tausta ei varasta show’ta – se korostaa logoa!




Luovat jäätelökuppimallit
Tämän artikkelin viimeinen luokka kattaa hieman luovemmalla tavalla tehdyt jäätelökuppimallit. Nämä mallit havainnollistavat hyvin mahdollisuuksia, joita tarjoutuu, kun kuppiin painetaan kaikki pinnat ja käytetään loputtomia väriyhdistelmiä. Näiden kaltaisia malleja tehtäessä on tärkeää varmistaa, ettei mallista tule liian monimutkaista. Liian monimutkainen muotoilu voi hämmentää asiakasta. Suosittelemme, että keskityt siihen, mitä haluat asiakkaan muistavan, kun hän on nähnyt suunnittelusi. Jos sinulla on ajatus siitä, miten voit maksimoida suunnittelun tavalla, joka silti viestii pääsanomasi tai logosi – se olisi optimaalisinta! Tässä on neljä esimerkkiä, jotka ovat mielestämme hienoimpia vuonna 2020 valmistamiamme kuppeja.



